Oldal kiválasztása

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Általános szerződési feltételek (ÁSZF) a bogrek.hu webshopjában és aloldalain történő vásárlásokhoz

Jelen dokumentumot a felek nem iktatják, kizárólag elektronikus formában kötik meg, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatos kérdések esetén a Kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.

Jelen ÁSZF hatálya a bogrek.hu és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://bogrek.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

A www.bogrek.hu használata közben és a webáruházban történő vásárlás során az Ön szolgáltatója:

Vaslábas Kft.
Ügyvezető: Nagy Szabolcs
Székhely: 8360 Keszthely Ruszek J. u. 73.
Adószám:14677751-1-20
Cégjegyzékszám: 20 09 069327
Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: a Zala Megyei Bíróság, mint Cégbírósága.
E-mail cím: fazekashaz@gmail.hu
Ügyintézési idő: H-P 8.30-16.30
Bankszámlaszám: Erste Bank 11600006-00000000-33270085

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: Bognár és Társa Bt.

Cím: 1063 Budapest, Kmety György utca 2.

Adószám: 20560245-1-42
Cégjegyzékszám: 19-06-505183

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat 2020. december 20. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A változások a webáruházban történt megjelenésüktől lépnek életbe. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. A Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak –, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

2.4. A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül.

3.a A MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK KÖRE

3.a.1. A megjelenített termékek nem csak online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a szállítás díját. Csomagolási költséget külön a Szolgáltató nem számít fel.

3.a.2. A bogrek.hu weboldalon zománcozott bádog termékek találhatóak.

3.a.3. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Bögrék – Müzlistálak – Tejkiöntők – Tányérok – házszámok és szegélyek

valamint egyéb a termékcsaládhoz kapcsolódó bádog termékek.

3.a.4. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő képek és a termékek tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

3.a.5. Akciós ár bevezetése esetén a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

3.b A MEGVÁSÁROLHATÓ SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A megrendelések elektronikus úton megkötött szerződésnek minősülnek, amely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak.

Megrendelés esetén a szerződéskötés a a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 4. § (10) bekezdése alapján történik meg. A szerződést a fogyasztó a termék kosárba helyezésével, megrendelő űrlap kitöltésével majd a fizetéssel köti meg.

A megrendelések beérkezésekor

  • oldalunkon  előre utalásos fizetésre van lehetőség

Tájékoztatjuk, hogy ügyfeleink részére a szamlazz.hu oldalán állítjuk ki számláit. A 2007. évi CXXVII törvény 175. § (2) bekezdés b) pontjában foglaltak figyelembevételével tudomásul veszi, hogy az elektronikus számlákat .pdf formátumban, email útján, vagy kinyomtatva a csomaggal együtt küldjük el.

4. RENDELÉS MENETE A WEBÁRUHÁZBAN

4.1. A Felhasználó regisztráció nélkül is vásárolhat a webshopban vagy a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba.

4.2. A megvásárolni kívánt terméket a kosár ikon vagy a „kosárba rakom” gomb megnyomásával helyezze a kosárba, ezt követően a rendszer automatikusan a kosár oldalra navigálja

4.3. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „termék eltávolítása” gombra (x ikon) kattintva törölheti az adott terméket. Mennyiség megadását követően a „Kosár frissítése” gombra kell kattintania, ekkor láthatóvá válik a termékekért fizetendő összeg.

4.4. Ezen az oldalon legörgetve, kiválaszthatja a szállítási módot is (a kis kijelölő ikon segítségével), így láthatja a rendelés szállítási díjjal növelt végösszegét. A szállítási költségek az alábbiak szerint alakulnak:

A rendelés teljesítése kizárólag a termék értékének és a szállítás díjának kiegyenlítése után történik meg. A szállítást a Webshop Partner Kft-n keresztül a GLS futárszolgálat végzi. A lenti szállítási költségek belföldi szállítás esetében érvényesek. Amennyiben külföldre kéri a szállítást, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az fazekashaz@gmail.hu címen!

GLS házhozszállítás. Fizetési módok: előreutalás, Kézbesítés: munkanapokon általában a 8.00 -20.00 óra közötti időszakban a futárszolgáltatás kapcsolatfelvétele alapján. Díja: 1780 Ft.

4.5. Nyomja meg a “Tovább a pénztárhoz” gombot, itt az oldal alján az alábbi fizetési lehetőségekből tud választani:

által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a

Banki előreutalás: A megrendelt termék vételárát és a szállítás díját közvetlenül és előre a bankszámlánkra lehet banki átutalással befizetni. Számlatulajdonos: Vaslábas Kft.  bankszámlaszám:Erste Bank Hungary nyrt: 11600006-00000000-33270085. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője, és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

4.6. A számlázási adatok megadása minden esetben kötelező. A szállítási cím megadása akkor szükséges, ha a számlázásitól címre kéri a szállítást. Amennyiben regisztrál az oldalra, a későbbiekben nyomon tudja követni rendelése státuszát, illetve újabb rendelés esetén – amennyiben belépett – nem feltétlenül szükséges újfent megadni adatait.

4.8. Az adatok megadását követően a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban el kell olvasnia és elfogadnia a jelen  ÁSZF-et (Általános Szerződési Feltételek) és a GDPR irányelvek szerint megfogalmazott adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat. Az ÁSZF-et és az adatvédelmi tájékoztatót a megadott linkre kattintva el tudja olvasni, a vásárláshoz elfogadásuk kötelező, ehhez kipipálni szükséges a jelölőnégyzeteket az oldal alján.

4.9 Regisztráció. A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül, illetve nyomon követheti aktuális rendelése státuszát. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

4.10. Adatbeviteli hibák javítása: a Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Ha a megrendelés elküldését követően hibát észlel a megadott adatokban, írjon a fazekashaz@tgmail.hu címe! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.

4.11  átutalásos fizetési mód választása esetén az összeg bankszámlánkra történő megérkezése után megkezdjük a rendelés feldolgozását. A csomag összeállítását általában 2 munkanapon elvégezzük. Ha a termék esetleg nincs raktáron, akkor ez – ellenkező, írásbeli tájékoztatás esetén – 2–10 munkanapon belül megtörténik.

4.12 Amennyiben a webshopban technikai hiba vagy emberi mulasztás lép fel a terméktájékoztatásnál vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.12 A számlát a vevő a a csomagban kapja meg. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor szíveskedjék megvizsgálni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni, és a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Ez esetben ne vegye át a csomagot! Szállításból kifolyó sérülés esetén utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS A WEBÁRUHÁZBAN

5.1. Banki előreutaláskor a megrendelés teljesítése a fizetés teljesítése után történik meg azt követően, hogy megérkezett a vásárlás összege a bankszámlára. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik általában 9-17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a fenti időn kívül történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

5.2. Minden esetben visszaigazoljuk e-mailben, hogy mikor teljesítjük megrendelését. Általános teljesítési határidő: 2-10 munkanapon belül. Nem vállalunk felelősséget az esetleges beszállítói, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változás, késedelem miatt.

5.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

6. ELÁLLÁS JOGA

6.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, és köteles visszaküldeni a megrendelt terméket.

6.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ez nem érinti a Felhasználó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja. Vita esetén a határidő betartását a Felhasználónak kell bizonyítania.

6.3. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.

6.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

6.5. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Felhasználó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)

6.6. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

6.7. Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

6.8. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A terméket az alábbi címre kell visszaküldeni: 8360 Keszthely, Ruszek J. u. 73.

6.9. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

6.10. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

6.11. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó a Szolgáltató részére.

Elállási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén kell kitölteni)
Címzett: fazekashaz@gmail.hu

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: ide a rendelésszámot kell beírni

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

Kelt:
A fenti minta alapján megírt Elállási nyilatkozatot e-mailben a következő címre kell küldeni: fazekashaz@gmail.hu

Ha a Felhasználó a weblapon küldi el elállási nyilatkozatát, az elállás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk.

6.12. Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli!

Milyen termékekre nem vonatkozik az elállási jog?

6.13. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

6.14. Az elállási jog nem illeti meg vállalkozást/céget, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében – tehát nem fogyasztóként, nem végső felhasználóként jár el.

7. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

A webáruházban fogyasztónak (végső felhasználónak) minősülő vevők részére értékesített termékek, terméktípusoktól és a vételártól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet) megfelelő kötelező jótállási és/vagy szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 151/2003.(IX.22.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. A jelenleg érvényes jogszabályok alapján kötelező 1 éves jótállás csak a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt egyes, bruttó 10.000,- Ft. feletti eladási árú termékekre vonatkozik.

Kellékszavatosság

7.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

7.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

7.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét? Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

7.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

7.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

7.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

7.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

7.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

7.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

7.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

7.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
7.12. Szolgáltató nem tartozik szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

JÓTÁLLÁS

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a Szolgáltatót kötelező 1 éves jótállás terheli a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt egyes, bruttó 10.000,- Ft. feletti eladási árú termékekre. A jótállási igények jótállási jeggyel vagy számlával érvényesíthetők.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállási igény érvényesítésére a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A fogyasztó kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a fenti 7.1. – 7.12. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

9. VEGYES RENDELKEZÉSEK

9.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

9.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

9.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

9.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Az illetékes békéltető testület: a területi gazdasági kamarák mellett működő független testület, melynek célja a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése.

A Zala Megyei Békéltető Testület székhelye:
8900 Zalaegerszeg, Petőfi Sándor u. 24.
E-mail cím:
zmbekelteto@zmkik.hu
Fax: +36 92 550 525
Telefon: +36 92 550 513

Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre.

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

10. PANASZKEZELÉS RENDJE

10.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az fazekashaz@gmail.com e-mail címen közölheti.

10.2. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

11. SZERZŐI JOGOK

11.1. Miután a bogrek.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. Ellenkező esetben a hatályos jogszabályok – az 1999. évi LXXVI. törvény, valamint a 2012. évi C. törvény 385.§ – alapján jogi eljárás megindítását kezdeményezzük, továbbá a jogosulatlan felhasználás napidíja is felszámolásra kerül. Ennek díja 300.000 HUF/nap/kép/ videó/ mondat.

11.2. A bogrek.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

11.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

13. FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

Szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen, az oldal tartalmával kapcsolatos látogatói megjegyzés miatt. Szolgáltató nem azonosul az oldalon ajánlott más weboldalak és linkek által forgalmazott termékekkel és szolgáltatásokkal. Szolgáltató nem vállal felelősséget sem önállóan, sem együttesen mással, semmilyen direkt vagy indirekt panaszért, kárért, ami ezen weboldal tartalmával, hirdetéseivel vagy az oldalon található egyéb weboldal tartalmával kapcsolatos.

Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a bogrek.hu akadálytalan működését és a vásárlást

  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon

  • Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése

  • Bármely szoftver nem megfelelő működése

  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei

A bogrek.hu-t működtető személy nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, szolgáltató szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

13. ADATVÉDELEM

Az bogrek.hu adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon:www.bogrek.hu/adatkezelesi-tajekoztato/

Általános Szerződési Feltételek letöltése .pdf